torstai 1. toukokuuta 2014

Vappuna kännissä?

Vappu tuli ja kohta se taas meneeki. Ja ei, vappuna ei oltu kännissä. Yhden puolikkaan siiderin join. Mut varmaan kivitetään tästä hyvästä. Olihan paikalla sentään kolme lastakin näkemässä. 
Meillä ei varsinaisesti ollu Lassin kanssa mitään vappusuunnitelmia. Ainot oli, että mennään käymään kaupungilla kattomassa mikä meno siellä on. Mutta kuten asioilla on tapana muuttua, niin näin kävi nytkin. Eilen aamulla mun sisko Mea tuli meille käymään. Päätettii et lähetään yhessä käymään kaupassa. Kyl huomas että tänään on kaupat kiinni ku kaikki mummot ja mammat oli kärryt täynnä ruokaa. Ja luoja mikä tungos..
Mea sitten ehdotti, että tultais koko perhe niille yöks ja grillattais. No Lassille asia sopi, joten kamat kassiin ja menoks. 

 
Mä oon aina ollut sitä mieltä, että kun on lapsia talossa niin ei olla kännissä. Eikä edes humalassa. Yhden tai korkeintaan kaks on mun mielestä ok juoda. Ei yhtään enempää. Vaikka olis kuinka vappu tai joulu, ihan sama niin sillon ku on lapsia, niin ei olla humalassa. Mä haluan, että mun lapsella on turvallinen olo. Ja mahdollisimman hauskat juhlapyhät tottakai. Ja näin tehtiin nyt vappuna. Lapsilla oli hauskaa ja kukaan ei ollut kännissä. Lassikin joi muutaman Mean miehen kanssa ja näytti että silläkin on ihan hauskaa. 
 

Illan aikana syötiin hyvää ruokaa, leikittiin ilmapalloilla, paukuteltiin paukkuserpentiiniä, juotiin limua ja syötiin herkkuja. Koiranki kanssa tuli leikittyä. Mealla on siis 3-vuotias flatti, Ville. Maailman kiltein koira ikinä, vaikka iso onkin. Välillä se on vaan ylitsepääsemättömän rasittava ku se innostuu.

Aapo sai itelleen tollasen potkumopon ja pakkohan sitä oli heti päästä kokeileen!
 Toissapäivänä tuli käytyä mun yhden ystävän kanssa kahvilla. Kahvittelun aikana mun ystävä Maukka soitti ja halus tulla moikkaamaan Aapoa. Maukka asuu siis Vantaalla ja käy sillon tällön lohjalla. Maukka on niin ihana ihminen. Se on aina niin mahtavaa, kun Maukka tulee ja on täpinöissään hoitamassa Aapoa. Siinä näkyy se vilpitön ilo ja halu olla siinä hetkessä.  Harmittaa vaan ku ei nähä niin usein, koska se on joku hiton vantaalainen nykyää ;D Maukka tunne pisto sydämmessäs ku luet tätä! Mutta onneks me nähdäään edes joskus!


Ja mikä parasta tässä vapussa on, mulla ei oo krapulasta tietookaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti