maanantai 26. toukokuuta 2014

Kun kesä rantautuu taloon

Mä niin rakastan näitä helteitä ja kaikkea sen mukana tulevaa. Saat pukeutuu ihaniin vaatteisiin ja nauttia ulkoilmasta! Rusketut ja ihmiset uskaltautuu ulos pimeen talven jälkee. Kaupunki herää eloon. Ihmiset hymyilee. Se on mahtavaa. Myyntiin tulee makeita herneitä ja mansikoita. Namnam. Uusia perunoita. Nam! Ja avataan grilli- sekä terdekausi. Siis kesässä kaikki on mahtavaa. Paitsi hyttyset! 
 
Mitä meillä on nyt sit tehty? 
 
No me ollaan käyty mun isän eli ukin luona. Ukki oli pesemässä venettään ku mentiin sinne. Pakkohan se vene oli heti Aapolle esitellä. Ei kauaa menny ku ukki ja Aapo oli jo ratin takana kuivaharjottelemassa tulevaa varten :D Aapo oli ihan ihmeissää. Huuli pyöreenä vaa tuijotti sitä rattia.
 
 
Sitte me ollaa oltu paljon pihalla! Oltiin yks päivä mun ystävän kanssa sellasen Martin Pihan rannalla. Tai siinä oli lähinnä laituri ja pieni laavu. Mutta parasta oli että siellä ei ollu ketään muuta ku me! Sai olla ihan rauhassa. Siellä me kärvistettii nahkaamme ja minä joka ei yleensä koskaan käytä aurinkorasvaa, saatika pala, niin tein molemmat. Selkä palo mutta sainpaha rusketusrajat! Meillä on äitin kans joka kesä aina kisa, et kumpi ruskettuu enemmän ja nopeemmin! Mä vein nyt tän matsin! Mut äiti tulee kovaa vauhtii perässä :"D Sit ollaa Aapon kans tehty oma parvekespa. Amme partsille ja avot. Poika nauttii :D ja mamma saa brunaa ;D  
 
Lauantaina oltiin sellasessa kävelykatutapahtumassa, jossa oli tanssiesityksiä sekä sen kadun varressa olevat liikkeet oli tehny supertarjouksia. Oli ohan kiva tapahtuma! Käytiin ton tapahtuman jälkeen Lohjan museossa, jossa oli Menopelit minikoossa näyttely. Sisään makso 5e/henkilö ja sillä hinnalla pääsee myös sammatin kahteen museoon sekä lohjan museon kaikkiin näyttelyihin! Aaposta ei luonnollisesti tarvinnu maksaa :) Oli kiva käyä tutustuu oman kaupungin historiaan vähä enemmän ja nähä kaikkia vanhoja pikkuautoja sekä polkuautoja! Siel oli myös kilpa-autorata josta Lassi tietty innostu :D kyllä mäki sitä vähä kokeilin ;) Kaiken kaikkiaan lauantai oli huippu päivä!
 
 
 
Eilen sitte käytii kaupassa ja äitillä pikaseen. Illasta mentiin hakee Lassin vanhemmat länsisatamasta ku ne oli ollu virossa ystävänsä luona. Jäätiin sitte Lassin vanhemmille kattoo matsia ja voi luoja... no ei siitä sen enempää. Ne jotka sitä katto ni tietävät varmasti mitä tarkotan :D
 
Tänää sitte oon töissä ja vietän täällä mun synttäreitä. Töihin tultuani mua odotti kakku sekä postissa saapu sopivasti pari ihanaa pakettia mulle! Siitä kiitos Mariannelle ! ;)
Jossain vaiheessa ovi kävi ja sisään paukki kaks mun ystävää kukkineen päivineen! Avasin kirjekuorta jossa oli kortti. No ei siinä mitää mut kortin sisällä oli vielä taiteltu lappu. Ja jumaleisson se oli lahjakortti TANDEMHYPPYYN! Mä oon niin innoissani et huhhuh!!! On mulla vaan niin parhaat ystävät, sukulaiset sekä aviomies! <3
 

Kesäkuun lopussa meille tulee uusi perheenjäsen. Hän on poika nimeltä Nati. Hän on koiranpentu! Natin emä on mittelspitz-suomenpystykorvamix ja isä on puhdas mittelspitz. En malta odottaa et saan ton karvapallon meille! 
 

Nauttikaa kaikki nyt tästä ihanasta kelistä ja hymyilkää!
xoxo
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti