perjantai 16. toukokuuta 2014

Kiire kiire!

Huhhuh. Aikamoista menoa ollu taas, ettei oo ees ehtiny tänne tulla kirjottaa! Ja osittain myös vaa laiskuutta ;) Haaste on jääny nyt ihan kokonaan ja saaki jäädä. En mä noita joka päivä edes muista :D
Mutta mitä me ollaa nyt sit tehty? Oltiin koko konkkaronkka ensinnäki vatsataudissa torstaista lähtien.. se kesti kaikilla noin pari päivää. En muista koska olisin ollu kipeenä.. Saatika sitte vatsataudissa. Mutta onneks siitä on jo selvitty! Ja onneks mulla on mahtavia ystäviä, jotka autto Aapon kanssa et saatiin Lassin kans levätä. Kiitos siis Sannalle ja Nealle ! :)

Sitte lauantaina lähettiin mun parhaan ystävän Saran ja Aapo kans mun mummille ja papalle. Ne asuu huitsinnevadassa eli keskellä ei mitään. Mut siellä on kivaa ku saa koira olla vapaana siinä pihalla ja ei tarvii vahtii sitä.
Mummi taas tapansa mukaan teki meille ruokaa, joka oli superhyvää. Mahtavuutta ku sai istuu valmiiks katettuun pöytään ;) Ainiin ja pappa oli tapansa mukaan taas mökillä.. Jonne mekin sit suunnattiin jälkkärikahveille. Siellä mummin koira Kira ja Bea juoksi pitkin maita ja kaiveli mummin multakasaa. Eipähän oo mummille niin paljon mullan levittämistä ku koirat hoitaa ;) Aapoki nukku pitkät päikkärit ulkona ja tääki mamma nautti luonnosta. Ja ihanaa ku ei oo mitää kaupungin hulinaa, vaan ainoastaan metsän ja eläinten ääniä. Pääkoppa lepää.




Sunnuntaina vietettii äitienpäivää ja käytiin meijän molempien äideillä. Sitte illalla Maukka tuli käymään ja toi mulle kukkasen! Olin ihan myyty! Sanoin vaan läpällä sille et kattooki et tuo mulle kukkasen tullessaan. Mut se oikeesti toi! Nyt oon viimistää rakastunu ! ;)


Maanantai meniki mulla töissä ja ystävän kans kahvitellessa. Oli mahtava nähdä sitä pitkästä aikaa. Juttua taas riittää :D niinku kyllä aina. Oltii  nähty sit päivittäin tai kuukaus sitte. ;D
Keskiviikkona mä olin sopinu mun opettajan kans tapaamisen koululla, jotta saadaan paperihommat valmiiks syksyä varten. Kaikki opettajat tuli vaan lässyttää Aapolle ja halus sen syliin :D mut onneks saatiin kaikki paperiasiat kuntoon ja mä jatkan koulua 6.8.! Ihana päästä suorittaa koulu loppuun.
Eilen sitte oli kauppareissuilua ja mummi kävi kylässä. Siivousta ja lätkää tietty.
Aapo on taas kehittyny. Se seisoo jo tukea vasten. Se ei ite osaa siihen nousta mut kun sen nostaa siihen ni siinä se pysyy. Se ryömii sekä pyörii ympäri kämppää ja on viel tosi nopee! Ollaa vähä jouduttu siirtelee tavaroita :D  Sit Aapo on nyt nukkunu omassa huoneessa ja hyvin on menny. Nyt se ei enää herää siihen ku me Lassin kans tullaan nukkumaan.
Ja sitte tänään! Me lähetää Lassin kans juhlimaan! Mun äiti tulee meille hoitaa Aapoo ja me mennään meijän ystävän synttäreille ja siitä sit amarilloon vaahtobileisiin! Mahtavaa!


Mä oon niiiiiin rakastunu mun uusiin kenkiin! Iron fistit !! <3 Eikä korkookaa oo ku vaatimattomat 14,5cm ;)

4 kommenttia:

  1. Loistavia kuvia ja ihana postaus♥ Oot rakas!

    VastaaPoista
  2. Katselimpas että ompas tutun näköinen söpöläinen poikalapsonen.. :) *raapii päätään* mutta sunnuntaisin samassa altaassa uimassa.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! En löydä teistä mitää kuvia että osaisin tunnistaa! Kukas siellä ruudun takana on? :D

      Poista
    2. Liljan äiti täällä Lystimäen blogia pitelee.. :D

      Poista