tiistai 29. huhtikuuta 2014

Meille muutti riiviö


Meille tosiaan siis on muuttanut riiviö. Aikasemmin täällä asu rauhallinen vauva, joka leikki omilla leluillaan siinä mihin sen jätit. Nyt täällä möngertää iso poika pitkin lattioita ryöväämässä kaiken mahdollisen mitä käsiinsä saa. Herranjumala en pysy kohta perässä enää :DTäytyy siis alkaa raivaamaan hyllyjä tyhjäks ja nostaa kaikki tavarat korkeelle :D Aapo on kehittyny ihan hurjasti nyt muutaman viikon sisällä. Se ryömii kovaa vauhtia ja osaa suht hyvin istuakkin jo. Kohta se varmaan jo juoksee mua vastaan!  Me alotettiin siirtyminen tuttipulloista nokkamukeihin ja hyvin sujuu. Aapo tajus heti miten niitä käytetään. Voiko näitten kasvua jotenki pysäyttää? Tuntuu että vaippakokoa saa olla kokoajan ostamassa isompaa. Nytkin mennään jo liberon teippivaipoissa koossa 6! Ja kokoajan kauhee meno päällä. Ainiin ja me ostettiin viime viikolla uus istuinki Aapolle koska kaukalo alkaa käyä kilojen puolesta pieneks. Ja sehän oli mulle "rankka" paikka ku tajus että se ei tosiaan oo enää pikkuvauva. :( Kohta mä tajuan olevani saattamassa poikaa kouluun :o  No toivotaan et se ei tapahdu ihan kohta :D 


Se on ihan kauheeta tajuta että se ihan rääpälevaihe meni jo. Tilalle oon saanu ison pojan joka oppii koko ajan jotain uutta. 

Ja herranjumala mikä vauvamahakuume mulla on taas! Mä kaipaan ihan älyttömästi sitä mahaa. Ne kaikki liikkeet ja ahh! En kaipaa sitä isoa ja kömpelöä oloa. Vaan sitä mahaa mikä oli ihanan siro ja mukavan kokonen. Mä kaipaan myös sitä synnytystä. Tai siis sitä tunnetta mikä sen urakan jälkeen oli! Se olo kun sä oot tehny helvetisti töitä ja sut vihdoin ja viimein palkitaan! Se on joku niin älytön tunne. 

                                     Ehkä mä vielä joku päivä saan kokea ne kaikki uudelleen ;) 

4 kommenttia:

  1. Kiva lukea ajatuksiasi, jatka vain samaan tapaan!

    Myötäelävä mummeli

    VastaaPoista
  2. Synnytyksen jälkeinen se ylpeyden tunne siitä kuinka hyvin pärjäs ja kun toi uuden ihmisen maailman, se oli paras tunne mitä voi olla. Täälä toinen vauvakuumeinen :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on paras tunne kyl! :) onks teillä suunnitelmissa jo toinen? ;)

      Poista